Sunday, January 10, 2010

transformation ;))

macam x percaya , tapi saya yakin saya bley berubah.
berubah utk mnjadi lebih baek.
mmg agak sukar tp saya akan cuba yg terbaek.
mulai dri skrg,saya akan fikirkan tanggungjwb saya sbg anak,sbg kakak kpd 2 orang adik.
saya akan berusaha utk blaja kt maktab dgn sepenuh rela hati saya.
walaupun sebelum nie saya susah nak trima study kt maktab,
but skrg saya perlu terus maju ke depan.
da xmo pikir2 pasal chenta,single is da best :p
hopefully,saya dpt penuhi apa yg saya azamkan sempena tahun baru 2010.
hehehe ;))
ow yaa,birthday abah tersayang esok!
a very happy birthday to abah,i love you soo much!i swear!hehe =)
wish all ur dreams come true and may Allah bless you for ever n ever.
sayang abah!heh :p


ninaa sahaja :p
~12.19 am , still x ngantuk.
~out laa,esok clas :p

No comments:

Post a Comment